Și în anul 2021 am păstrat implementarea unor reguli stricte de protecție împotriva Covid19.

Înțelegem riscurile la care ne expunem atât noi avocații cât și clienții noștri și nu ne dorim sub nici o formă ca problemele cauzate de pandemie să impacteze decisiv capacitatea AVOCATEX de a rezolva favorabil mandatele încredințate de către clienții noștri.

Arătăm punctual principalele măsuri și protocoale de siguranță implementate:

  1. Toate serviciile oferite de noi se pot desfășura inclusiv ONLINE în relația cu clienții noștri. Am implementat proiectul „Avocat Online” pentru a putea oferi, de la distanță, servicii noastre. În acest sens folosim mijloacele moderne de comunicare precum: apeluri telefonice, videoconferințe, schimb de informații prin email, whatsapp, telegram, etc. Plata sumelor reprezentând onorarii și/sau cheltuieli se pot parcuge cu ușurință prin transfer bancar sau ordin de plată, inclusiv de pe telefon, în baza facturii fiscale și a contractului de asistență juridică transmis anterior.
  2. Pentru aceia dintre dumneavoastră care doriți totuși să ne întâlnim și fizic la biroul nostru, ori atunci când detaliile cauzei nu permit o comunicare facilă sau oportună „la distanță”, vă informăm că vă putem primi la sediul biroului nostru. Am implementat mai multe reguli de protecție sanitară: (1) dezinfectăm cu alcool sanitar masa și scaunele de consiliu înainte de fiecare întâlnire cu clienții noștri, (2) păstrăm o distanță de siguranță de minimum 3m, (3) purtăm mască și aerisim în permanență sala de consiliu, (4) stabilim întâlnirile cu clienții la un interval de minimum 60 de minute față de întâlnirea precedentă.