Avantaje la modificare obiect de activitate principal SRL

Consultanță juridică

Găsim împreună soluția care se potrivește cel mai bine cazului tău.

Servicii complete

Ne ocupăm integral de parcurgerea tuturor procedurilor

Fără costuri ascunse

Prețuri fixe. Afli chiar de la început valoarea totală a costurilor.

Timp rapid execuție

Finalizăm procedura în 2(două) zile lucrătoare de la depunerea dosarului

Tu alegi modul de schimbare a obiectului principal de activitate firmă
servicii de infiintare modificare firma bucuresti si ilfov
Clasic

Metoda clasică de lucru implică de obicei 3 vizite la biroul nostru: (1) ne întâlnim și analizăm cazul tău, (2) întâlnire pentru semnarea documentelor redactate, (3) întâlnire finală predare documente.

servicii online infiintare firma srl bucuresti ilfov
Online (la distanță)

Pentru a colabora online / la distanță, este nevoie să îndeplinești 2 condiții: (1) să poți efectua plata din contul societății (sau contul personal) și (2) să poți imprima, semna, scana și transmite prin email documentele.

Primești pachetul complet de servicii „modificare obiect de activitate SRL”

ne poți contacta folosind formularul de contact de mai jos:

Servicii oferite la modificare obiect de activitate principal SRL

Consultanță juridică avocațială

Te sfătuim în legătură cu alegerile pe care trebuie să le faci pentru a-ți configura societatea în cel mai avantajos mod. Consultanța la modificare obiect de activitate principal SRL se acordă de către un avocat specializat în dreptul societar și Registrul Comerțului.

Redactare documente

Redactăm integral toată documentația ce stă la baza procedurii de modificare obiect de activitate principal SRL (act constitutiv, statut, declarații, vectori fiscali, etc.).

Propunere coduri CAEN

Te ajutăm să modifici obiectul de activitate principal și obiectele de activitate secundare în funcție de nevoile tale.

Depunere dosar de modificare obiect de activitate SRL la Registrul Comerțului

Ne ocupăm de depunerea dosarului de modificare obiect de activitate principal SRL la Registrul Comerțului.

Plată taxe ONRC

Etapa de plată a taxelor face parte din procedura de modificare obiect de activitate SRL. Vom plăti în numele dumneavoastră taxele aferente. Vă vom face dovada costurilor prin factura ce va fi emisă de Registrul Comerțului.

Asistență și reprezentare în fața ONRC

Dacă se impune, vom efectua toate diligențele pentru soluționarea favoriabilă a dosarului dumneavoastră. Oferim servicii de audiență, reprezentare și susținere a cauzei în fața funcționarilor ONRC.

Ridicare documente de la ONRC

În ziua în care Registrul Comerțului va elibera documentele, noi vom merge și le vom ridica.

Stabilire întâlnire finală

După ce au fost ridicate documentele eliberate de ONRC aferente procedurii de înființare SRL, vom stabili o întâlnire fulger pentru a vi le preda.

Evaluare gratuită situație juridică ONRC
Consultanță și îndrumare inițială:

Bine de știut

Acte necesare modificare obiect de activitate principal SRL

Buletin / CI

Carte de identitate, buletin, carte de identitate provizorie, pașaport ale asociaților.

Act constitutiv

Ne este necesară versiunea cea mai nouă a actului constitutiv în ipoteza în care de la înființarea societății și până în prezent au fost efectuate și alte mențiuni

Certificat constatator

Vom avea nevoie de cel mai nou certificat constatator pe care îl dețineți. Acest(e) certificat constatator a fost emis fie odată cu înființarea SRL-ului, fie ulteior, cu ocazia altor mențiuni efectuate. Acest document ne este necesar pentru a observa cum este la zi configurată societatea dumneavoastră. În acest fel, efectul juridic al modificărilor pe care le vom face va fi limitat strict la codurile CAEN.

Certificat de înregistrare (CUI)

Certificatul de înregistrare sau CUI-ul SRL-ului.

Preț modificare obiect de activitate SRL București sau Ilfov

Fără costuri ascunse . Prețurile sunt valabile pentru zona București – Ilfov. 

Nu condiționăm prețul oferit de achiziționarea altor produse sau servicii.

Pentru că suntem avocați autorizați, Nu cheltuiți 100 lei suplimentar pentru împuternicire / procură notarială.

Sunt obligat sa fac recodificarea la CAEN Rev 3 la firma mea?

Detalii modificare obiect de activitate SRL

Modificarea obiectului de activitate al unui SRL presupune fie schimbarea obiectului principal, fie a obiectelor secundare.

Un SRL poate avea un singur obiect de activitate principal și unul, nici unul, sau mai multe obiecte de activitate secundare.

În situația în care o societate deja înființată vizează întreprinderea unor activități care nu au fost cuprinse deja în cadrul obiectelor de activitate, codurile CAEN aferente respectivelor activități trebuie adăugate, modificate și după caz autorizate.

Dacă activitățile noi care se doresc a fi desfășurate nu au deja un cod CAEN corespondent în actul constitutiv, respectivele coduri CAEN sau obiecte de activitate trebuie mai întâi adăugate. Mai multe detalii despre această procedură găsiți AICI.

Dacă sunt deja cuprinse în actul constitutiv codurile CAEN respective, atunci, se poate trece direct la schimbarea obiectuluile de activitate:

  • se poate modifica obiectul principal de activitate cu un alt cod CAEN din actul constitutiv;
  • se poate schimba obiectul principal de activitate cu unul dintre obiectele secundare de activitate;
  • se poate schimba obiectul principal de activitate cu un nou cod CAEN care urmează a fi adăugat în actul constitutiv;
  • se poate păstra obiectul principal de activitate și se poate modifica doar obiectul sau obiectele secundare de activitate.

În două zile lucrătoare de la depunerea dosarului, documentele vor putea fi pregătite de eliberare de către Registrul Comerțului. După ce le ridicăm, vă vom contacta pentru a stabili cea mai la îndemână metodă pentru a vi le preda: fie personal, fie folosind servicii de curierat.

Echipa AVOCATEX garantează că oferă cele mai profesionale și rapide servicii de modificare obiect de activitate SRL. Toate procedurile sunt întreprinse de avocați autorizați, cu drept de practică, ce se regăsesc pe tabloul avocaților ținut de Baroul București.

Puteți obține alte detalii ori informații suplimentare folosind formularul de contact de mai sus.

 

Modificare obiect de activitate srl online

Toată procedura de modificare obiect de activitate al unui SRL se poate parcurge și exclusiv online.

Trebuiesc îndeplinite două condiții de eligibilitate:

  1. Plata onorariului și a taxelor să fie făcută online (transfer bancar, ordin de plată) către contul cabinetului nostru de avocatură;
  2. Să puteți imprima documentele transmise de noi prin email. Acestea vor trebui semnate, scanate și transmise prin email către noi.

Procedura de modificare obiect de activitate SRL online este disponibilă atât pentru persoanele aflate în România, cât și celor din străinătate.

În egală măsură, serviciile de modificare obiect de activitate SRL online sunt disponibile pentru societăți înmatriculate deja în România, dacă sunt îndeplinite cele două condiții enunțate mai sus.

Alegerea procedurilor desfășurate online nu este condiționată de deținerea de către dumneavoastră a unei semnături electronice. 

 

Competența teritorială

Acoperire națională

Modificare obiect de activitate SRL București

Serviciile noastre de modificare obiect de activitate SRL sunt disponibile în municipiul București, în oricare dintre sectoarele 1, 2, 3, 4, 5 sau 6. Putem fi contactați și putem colabora atât prin întâlniri fizice la biroul nostru din zona Dristor-Vitan, cât și online sau la distanță.

Modificare obiect de activitate SRL Ilfov

Serviciile de modificare obiect de activitate SRL sunt disponibile în mod direct și dacă SRL-ul este înmatriculat în jud. Ilfov. Se poate opta pentru modificarea obiectului de activitate al unei firme în oricare dintre orașele Bragadiru, Buftea, Chitila, Măgurele, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, sau Voluntari. În mod identic, se poate parcurge procedura de modificare obiect de activitate SRL în comunele sau satele arondate acestor localități din Județul Ilfov.

Alt județ

Competența AVOCATEX pentru înființare sau modificarea unor SRL-uri ori PFA-uri deja înființate se întinde pe tot teritoriul țării. Avem clienți mulțumiți de serviciile noastre din județele Bacău, Constanța, Cluj, Giurgiu, Neamț sau Sibiu. În cazul în care sunteți din alt județ, colaborarea noastră se va desfășura preponderent online, sau prin curierat, la distanță.

Contactează echipa noastră

Alege cel mai convenabil pentru tine mod de a ne contacta!

Telefonic

Ne poti contacta la 0742873088, telefonic, prin WhatsApp sau Telegram.

Email

Ne poți scrie un email la adresa go.avocatex@gmail.com

Online

Completează formularul de mai sus și solicită modul de lucru online.

Birou nostru

Te așteptăm și la biroul nostru din București, sector 3.