Avantaje la înființare PFA

Consultanță juridică

Găsim împreună soluția care se potrivește cel mai bine cazului tău.

Servicii complete

Ne ocupăm integral de parcurgerea tuturor procedurilor

Fără costuri ascunse

Prețuri fixe. Afli chiar de la început valoarea totală a costurilor.

Timp rapid execuție

Finalizăm procedura în 2 (două) zile lucrătoare de la depunerea dosarului

Tu alegi modul de înființare PFA
servicii de infiintare modificare firma bucuresti si ilfov
Clasic

Metoda clasică de lucru implică de obicei 3 vizite la biroul nostru: (1) ne întâlnim și analizăm cazul tău, (2) întâlnire pentru semnarea documentelor redactate, (3) întâlnire finală predare documente.

servicii online infiintare firma srl bucuresti ilfov
Online (la distanță)

Pentru a colabora online / la distanță, este nevoie să îndeplinești 2 condiții: (1) să poți efectua plata din contul societății (sau contul personal) și (2) să poți imprima, semna, scana și transmite prin email documentele.

Primești pachetul complet de servicii „Înființare PFA”

ne poți contacta folosind formularul de contact de mai jos:

Servicii oferite la înființare PFA

Consultanță juridică avocațială

Te sfătuim în legătură cu alegerile pe care trebuie să le faci pentru a-ți configura societatea în cel mai avantajos mod. Consultanța la înființare PFA se acordă de către un avocat specializat în dreptul societar și Registrul Comerțului.

Rezervare denumire

Rezervarea de denumire se va face în baza datelor de identificare cuprinse în cartea de identitate a titularului PFA-ului.

Redactare documente

Redactăm integral toată documentația ce stă la baza procedurii de înființare SRL (act constitutiv, statut, contract comodat, declarații, vectori fiscali, etc.).

Propunere coduri CAEN

Te ajutăm să alegi obiectul de activitate principal și obiectele de activitate secundare în funcție de nevoile tale. În cazul unui PFA ești limitat la înființare de acele coduri CAEN care au legătură cu specializările obținute de titularul PFA-ului. Aceste calificări trebuie dovedite printr-o diplomă. Numărul maxim de coduri CAEN în cazul înființării unui PFA este de 5 coduri.

Soluții sediu social

Redactăm contractele de comodat sau de închiriere.

Depunere dosar de înființare PFA la Registrul Comerțului

Ne ocupăm de depunerea dosarului de înființare PFA la Registrul Comerțului.

Plată taxe ONRC

Etapa de plată a taxelor face parte din procedura de înființare PFA. Vom plăti în numele dumneavoastră taxele aferente. Vă vom face dovada costurilor prin factura ce va fi emisă de Registrul Comerțului. De regulă, la înfințarea unui PFA nu există taxe pentru Registrul Comerțului.

Asistență și reprezentare în fața ONRC

Dacă se impune, vom efectua toate diligențele pentru soluționarea favoriabilă a dosarului dumneavoastră. Oferim servicii de audiență, reprezentare și susținere a cauzei în fața funcționarilor ONRC.

Ridicare documente de la ONRC

În ziua în care Registrul Comerțului va elibera documentele, noi vom merge și le vom ridica.

Stabilire întâlnire finală

După ce au fost ridicate documentele eliberate de ONRC aferente procedurii de înființare PFA, vom stabili o întâlnire fulger pentru a vi le preda.

Evaluare gratuită situație juridică ONRC
Consultanță și îndrumare inițială:

Bine de știut

Acte necesare înființare PFA

Buletin / CI

Carte de identitate, buletin, carte de identitate provizorie, pașaport

Act proprietate

Actul de proprietate al imobilului care urmează să găzduiască sediul social + buletine proprietari.

Diplomă studii sau obținere specializare

Ne poți spune ce activități vei desfășura cu noul tău PFA, iar noi îți vom recomanda codurile CAEN de care ai nevoie. Desigur, ne poți indica și direct ce coduri CAEN dorești.Oricum ar fi, activitățile ce vor fi prestate prin PFA vor trebui să fie susținute de o calificare obținută printr-o diplomă.

Preț înființare PFA București sau Ilfov

Fără costuri ascunse . Prețurile sunt valabile pentru zona București – Ilfov. 

Nu condiționăm prețul oferit de achiziționarea altor produse sau servicii.

Pentru că suntem avocați autorizați, Nu cheltuiți 100 lei suplimentar pentru împuternicire / procură notarială.

Sunt obligat sa fac recodificarea la CAEN Rev 3 la firma mea?

Detalii Înființare PFA

Înființarea unui PFA pasul inițial în demararea unei afaceri.

După ce a fost indentificată o idee de afacere și după ce a fost stabilit un plan de business, pentru a fi atât în legalitate cât și protejat de lege, un antreprenor trebuie să își înființeze un SRL, un PFA sau o altă formă de organizare juridică. În caz contrar, desfășurarea unei activități și încasarea anumitor sume de bani pentru serviciile prestate, poate atrage răspunderea contravențională sau penală, după caz.

În prezent, în România, cea mai avantajoasă formă de organizare este reprezentată de SRL-uri. Regimul fiscal al unui SRL este net favorabil față de regimul fiscal al unui PFA. Acest lucru se regăsește și în raportul anual de înființări. Suntem solicitați să înființăm 2 PFA-uri la 100 de SRL-uri.

Aceasta cu atât mai mult cu cât forma juridică de SRL limitează răspunderea asociaților în limita capitalului social. La fel, obligațiile contractate prin SRL, sunt garantate în aceeași limită a capitalului social.

Echipa AVOCATEX garantează că oferă cele mai profesionale și rapide servicii de înființare PFA. Toate procedurile sunt întreprinse de avocați autorizați, cu drept de practică, ce se regăsesc pe tabloul avocaților ținut de Baroul București.

De ce să aleg PFA în loc de SRL ?

Există o serie de beneficii pe care persoanele interesate le urmăresc atunci când aleg să își înființeze un PFA.

  • De exemplu, unele persoane preferă să evite astfel costul lunar al serviciilor de contabilitate prestate de un contabil autorizat. După înființarea unui PFA, contabilitatea poate fi ținută chiar de către titularul PFA, deoarece contabilitatea este în „partidă simplă”.
  • Alte persoane doresc atragerea și implentarea unor fonduri de investiții sau fonduri europene. Unele dintre aceastea au ca și condiție de eligibilitate forma de organizare juridică al unui PFA.
  • Titularul unui PFA este considerat angajat propriu și se asigură astfel la sistemul public de asigurări de sănătate fără a avea nevoie să se angajeze.
  • Fără a se angaja, titularul unui PFA evită plata contribuțiilor la sistemul de asigurări sociale (șomaj). Dezavantajul ar fi că în cazul imposibilității exercitării obiectului de activitate, titularul unui PFA nu va primi indemnizație de șomaj.

Procedură de lucru la înființare PFA

Procedura de înființare a unui PFA începe cu comunicarea către AVOCATEX a unei copii de buletin (CI) și a indicării obiectelor de activitate țintite. Este nevoie și de transmiterea diplomei care atestă calificarea obținută în domeniul respectiv.

După ce vom stabili întâlnirea în care se vor semna documentele, dacă ați ales varianta clasică de înființare PFA (sau după ce vi le transmitem în format PDF prin email), asociații și / sau administratorii, vor trebui să efectueze o deplasare la notarul public pentru autentificarea specimenelor de semnătură.

Odată ajunse la noi documentele de la notar (fie în original pe hârtie, fie scanate), echipa AVOCATEX va depune dosarul de înființare la Registrul Comerțului corespunzător sediului social. Ne vom ocupa integral de depunerea dosarului și de plata taxelor aferente.

În două zile lucrătoare, documentele vor putea fi pregătite de eliberare de către Registrul Comerțului. După ce le ridicăm, vă vom contacta pentru a stabili cea mai la îndemână metodă pentru a vi le preda: fie personal, fie folosind servicii de curierat.

Puteți obține alte detalii ori informații suplimentare folosind formularul de contact de mai sus.

 

Înființare pfa online

Toată procedura de înființare a unui PFA se poate parcurge și exclusiv online.

Trebuiesc îndeplinite două condiții de eligibilitate:

  1. Plata onorariului și a taxelor să fie făcută online (transfer bancar, ordin de plată) către contul cabinetului nostru de avocatură;
  2. Să puteți imprima documentele transmise de noi prin email. Acestea vor trebui semnate, scanate și transmise prin email către noi.

Procedura de înființare PFA online este disponibilă atât pentru persoanele aflate în România, cât și celor din străinătate.

În egală măsură, serviciile de înființare PFA online sunt disponibile pentru înființarea unor societăți oriunde în România, dacă sunt îndeplinite cele două condiții enunțate mai sus.

Alegerea procedurilor desfășurate online nu este condiționată de deținerea de către dumneavoastră a unei semnături electronice. 

 

Competența teritorială

Acoperire națională

Înființare PFA București

Serviciile noastre de înființare PFA sunt disponibile în municipiul București, în oricare dintre sectoarele 1, 2, 3, 4, 5 sau 6. Putem fi contactați și putem colabora atât prin întâlniri fizice la biroul nostru din zona Dristor-Vitan, cât și online sau la distanță.

Înființare PFA Ilfov

Serviciile de înființare PFA sunt disponibile în mod direct și dacă doriți ca PFA-ul să fie înmatriculat în jud. Ilfov. Se poate opta pentru înființare PFA în oricare dintre orașele Bragadiru, Buftea, Chitila, Măgurele, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, sau Voluntari. În mod identic, se poate realiza înființarea unui SRL în comunele sau satele arondate acestor localități din Județul Ilfov.

Alt județ

Competența AVOCATEX pentru înființare sau modificarea unor SRL-uri ori PFA-uri deja înființate se întinde pe tot teritoriul țării. Avem clienți mulțumiți de serviciile noastre din județele Bacău, Constanța, Cluj, Giurgiu, Neamț sau Sibiu. În cazul în care sunteți din alt județ, colaborarea noastră se va desfășura preponderent online, sau prin curierat, la distanță.

Contactează echipa noastră

Alege cel mai convenabil pentru tine mod de a ne contacta!

Telefonic

Ne poti contacta la 0742873088, telefonic, prin WhatsApp sau Telegram.

Email

Ne poți scrie un email la adresa go.avocatex@gmail.com

Online

Completează formularul de mai sus și solicită modul de lucru online.

Birou nostru

Te așteptăm și la biroul nostru din București, sector 3.