Avantaje deschidere / închidere punct de lucru SRL

Consultanță juridică

Găsim împreună soluția care se potrivește cel mai bine cazului tău.

Servicii complete

Ne ocupăm integral de parcurgerea tuturor procedurilor

Fără costuri ascunse

Prețuri fixe. Afli chiar de la început valoarea totală a costurilor.

Timp rapid execuție

Finalizăm procedura în 2(două) zile lucrătoare de la depunerea dosarului

Tu alegi modul de deschidere sau radiere sediu secundar firmă
servicii de infiintare modificare firma bucuresti si ilfov
Clasic

Metoda clasică de lucru implică de obicei 3 vizite la biroul nostru: (1) ne întâlnim și analizăm cazul tău, (2) întâlnire pentru semnarea documentelor redactate, (3) întâlnire finală predare documente.

servicii online infiintare firma srl bucuresti ilfov
Online (la distanță)

Pentru a colabora online / la distanță, este nevoie să îndeplinești 2 condiții: (1) să poți efectua plata din contul societății (sau contul personal) și (2) să poți imprima, semna, scana și transmite prin email documentele.

Primești pachetul complet de servicii „înființare / radiere sediu secundar SRL”

ne poți contacta folosind formularul de contact de mai jos:

Serviciile oferite la deschidere / închidere punct de lucru SRL

Consultanță juridică avocațială

Te sfătuim în legătură cu alegerile pe care trebuie să le faci pentru a-ți configura societatea în cel mai avantajos mod. Consultanța se acordă de către un avocat specializat în dreptul societar și Registrul Comerțului.

Redactare documente

Redactăm integral toată documentația ce stă la baza procedurii de înființare sau radiere a sediului secundar SRL (act constitutiv, statut, declarații, contract de comodat, etc.).

Propunere coduri CAEN

Te ajutăm să identifici și autorizezi obiectele de activitate pe care societatea le va desfășura la punctul de lucru, în funcție de nevoile tale.

Depunere dosar la Registrul Comerțului

Ne ocupăm de depunerea dosarului la Registrul Comerțului.

Plată taxe ONRC

Procedura de deschidere punct de lucru nu comportă taxe la Registrul Comerțului.

Asistență și reprezentare în fața ONRC

Dacă se impune, vom efectua toate diligențele pentru soluționarea favoriabilă a dosarului dumneavoastră. Oferim servicii de audiență, reprezentare și susținere a cauzei în fața funcționarilor ONRC.

Ridicare documente de la ONRC

În ziua în care Registrul Comerțului va elibera documentele, noi vom merge și le vom ridica.

Stabilire întâlnire finală

După ce au fost ridicate documentele eliberate de ONRC aferente procedurii de deschidere sau radiere punct de lucru SRL, vom stabili o întâlnire fulger pentru a vi le preda.

Evaluare gratuită situație juridică ONRC
Consultanță și îndrumare inițială:

Bine de știut

Acte necesare deschidere / închidere punct de lucru SRL

Buletin / CI

Carte de identitate, buletin, carte de identitate provizorie, pașaport ale asociaților.

Act constitutiv

Ne este necesară versiunea cea mai nouă a actului constitutiv în ipoteza în care de la înființarea societății și până în prezent au fost efectuate și alte mențiuni

Certificat constatator

Vom avea nevoie de cel mai nou certificat constatator pe care îl dețineți. Acest(e) certificat constatator a fost emis fie odată cu înființarea SRL-ului, fie ulteior, cu ocazia altor mențiuni efectuate. Acest document ne este necesar pentru a observa cum este la zi configurată societatea dumneavoastră. În acest fel, efectul juridic al modificărilor pe care le vom face va fi limitat strict la această procedură.

Certificat de înregistrare (CUI)

Certificatul de înregistrare sau CUI-ul SRL-ului.

Contractul de închiriere

Contractul de închiriere prin care SRL-ul a obținut în folosință imobilul unde va fi înființat punctul de lucru. În cazul în care s-a optat cu proprietarul imobilului pentru un contract de comodat, atunci echipa AVOCATEX vi-l va redacta.

Preț deschidere / închidere punct de lucru SRL București sau Ilfov

Fără costuri ascunse . Prețurile sunt valabile pentru zona București – Ilfov. 

Nu condiționăm prețul oferit de achiziționarea altor produse sau servicii.

Pentru că suntem avocați autorizați, Nu cheltuiți 100 lei suplimentar pentru împuternicire / procură notarială.

Sunt obligat sa fac recodificarea la CAEN Rev 3 la firma mea?

Detalii inființare sau radiere punct de lucru SRL

Un SRL are în mod obligatoriu un sediu social (cu sau fără activitate) și unul sau mai multe puncte de lucru.

Aceste „reprezentanțe” ale SRL-ului trebuie să se afle în evidențele Registrului Comerțului, în vederea autorizării desfășurării de activități comerciale și de la acea adresă.

În limbaj tehnic, deschiderea unui punct de lucru echivalează cu „înființare punct de lucru”. La fel, închiderea unui punct de lucru poartă denumirea de „radiere punct de lucru”. Desigur sintagma „punct de lucru” este denumită științic „sediu secundar”.

Procedura de deschidere a unui punct de lucru, ca și cea de închidere, este ulterioară înființării unei societăți.

Orice agent economic este obligat ca în cazul unui control al autorităților statului să poată prezenta acte doveditoare ale legalității desfășurării unei activități comerciale într-o anumită locație împreună cu obiectele de activitate ce au fost autorizate la acea adresă.

În ipoteza închiderii unui punct de lucru, trebuie efectuate formalități la Registrul Comerțului. Nu trebuie confundată ajungerea la termen sau expirarea contractului de închiere sau comodat în baza căruia a fost înființat punctul de lucru, cu procedura radierii acestuia din evidențele Registrului Comerțului.

În două zile lucrătoare de la depunerea dosarului, documentele vor putea fi pregătite de eliberare de către Registrul Comerțului. După ce le ridicăm, vă vom contacta pentru a stabili cea mai la îndemână metodă pentru a vi le preda: fie personal, fie folosind servicii de curierat.

Echipa AVOCATEX garantează că oferă cele mai profesionale și rapide servicii de deschidere / închidere punct de lucru SRL. Toate procedurile sunt întreprinse de avocați autorizați, cu drept de practică, ce se regăsesc pe tabloul avocaților ținut de Baroul București.

Puteți obține alte detalii ori informații suplimentare folosind formularul de contact de mai sus.

 

Deschidere / închidere punct de lucru srl online

Toată procedura de deschidere / închidere punct de lucru SRL se poate parcurge și exclusiv online.

Trebuiesc îndeplinite două condiții de eligibilitate:

  1. Plata onorariului și a taxelor să fie făcută online (transfer bancar, ordin de plată) către contul cabinetului nostru de avocatură;
  2. Să puteți imprima documentele transmise de noi prin email. Acestea vor trebui semnate, scanate și transmise prin email către noi.

Procedura de deschidere / închidere punct de lucru SRL online este disponibilă atât pentru persoanele aflate în România, cât și celor din străinătate.

În egală măsură, serviciile de deschidere / închidere punct de lucru SRL online sunt disponibile pentru societăți înmatriculate deja în România, dacă sunt îndeplinite cele două condiții enunțate mai sus.

Alegerea procedurilor desfășurate online nu este condiționată de deținerea de către dumneavoastră a unei semnături electronice. 

 

Competența teritorială

Acoperire națională

Deschidere / închidere punct de lucru SRL București

Serviciile noastre de deschidere / închidere punct de lucru SRL sunt disponibile în municipiul București, în oricare dintre sectoarele 1, 2, 3, 4, 5 sau 6. Putem fi contactați și putem colabora atât prin întâlniri fizice la biroul nostru din zona Dristor-Vitan, cât și online sau la distanță.

Deschidere / închidere punct de lucru SRL Ilfov

Serviciile de deschidere / închidere punct de lucru SRL sunt disponibile în mod direct și dacă SRL-ul este înmatriculat în jud. Ilfov. Se poate opta pentru deschiderea / închiderea unui punct de lucru al unei firme în oricare dintre orașele Bragadiru, Buftea, Chitila, Măgurele, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, sau Voluntari. În mod identic, se poate parcurge procedura de deschidere / închidere punct de lucru SRL în comunele sau satele arondate acestor localități din Județul Ilfov.

Alt județ

Competența AVOCATEX pentru înființare sau modificarea unor SRL-uri ori PFA-uri deja înființate se întinde pe tot teritoriul țării. Avem clienți mulțumiți de serviciile noastre din județele Bacău, Constanța, Cluj, Giurgiu, Neamț sau Sibiu. În cazul în care sunteți din alt județ, colaborarea noastră se va desfășura preponderent online, sau prin curierat, la distanță.

Contactează echipa noastră

Alege cel mai convenabil pentru tine mod de a ne contacta!

Telefonic

Ne poti contacta la 0742873088, telefonic, prin WhatsApp sau Telegram.

Email

Ne poți scrie un email la adresa go.avocatex@gmail.com

Online

Completează formularul de mai sus și solicită modul de lucru online.

Birou nostru

Te așteptăm și la biroul nostru din București, sector 3.