Avantaje la actualizare date asociat administrator

Consultanță juridică

Găsim împreună soluția care se potrivește cel mai bine cazului tău.

Servicii complete

Ne ocupăm integral de parcurgerea tuturor procedurilor

Fără costuri ascunse

Prețuri fixe. Afli chiar de la început valoarea totală a costurilor.

Timp rapid execuție

Finalizăm procedura în 2 (două) zile lucrătoare de la depunerea dosarului

Tu alegi modul de actualizare date asociat administrator
servicii de infiintare modificare firma bucuresti si ilfov
Clasic

Metoda clasică de lucru implică de obicei 3 vizite la biroul nostru: (1) ne întâlnim și analizăm cazul tău, (2) întâlnire pentru semnarea documentelor redactate, (3) întâlnire finală predare documente.

servicii online infiintare firma srl bucuresti ilfov
Online (la distanță)

Pentru a colabora online / la distanță, este nevoie să îndeplinești 2 condiții: (1) să poți efectua plata din contul societății (sau contul personal) și (2) să poți imprima, semna, scana și transmite prin email documentele.

Primești pachetul complet de servicii „actualizare date asociat administrator”

ne poți contacta folosind formularul de contact de mai jos:

Serviciile oferite la actualizare date asociat administrator

Consultanță juridică avocațială

Te sfătuim în legătură cu alegerile pe care trebuie să le faci pentru a-ți configura societatea în cel mai avantajos mod. Consultanța la actualizare date asociat administrator se acordă de către un avocat specializat în dreptul societar și Registrul Comerțului.

Redactare documente

Redactăm integral toată documentația ce stă la baza procedurii de actualizare date asociat sau administrator.

1, 2 sau mai mulți asociați ori administratori

În cazul unui SRL se pot exista unul sau mai mulți asociați ori administratori. În cazul intervenirii unor modificări în actele de stare civilă, datele din Cartea de Identitate, Cartea de identitate provizorie ori buletin, acestea trebuie actualizate și la Registrul Comerțului.

Depunere dosar de actualizare date asociat administrator la Registrul Comerțului

Ne ocupăm de depunerea dosarului de actualizare a datelor asociatului ori administratorului la Registrul Comerțului.

Plată taxe ONRC

Procedura de actualizare date asociat administrator nu comportă taxe la Registrul Comerțului.

Asistență și reprezentare în fața ONRC

Dacă se impune, vom efectua toate diligențele pentru soluționarea favoriabilă a dosarului dumneavoastră. Oferim servicii de audiență, reprezentare și susținere a cauzei în fața funcționarilor ONRC.

Ridicare documente de la ONRC

În ziua în care Registrul Comerțului va elibera documentele, noi vom merge și le vom ridica.

Stabilire întâlnire finală

După ce au fost ridicate documentele eliberate de ONRC aferente procedurii de actualizare date asociat sau administrator, vom stabili o întâlnire fulger pentru a vi le preda.

Evaluare gratuită situație juridică ONRC
Consultanță și îndrumare inițială:

Bine de știut

Acte necesare actualizare date asociat administrator

Buletin / CI

Carte de identitate, buletin, carte de identitate provizorie, pașaport ale asociaților ori administratori

Certificat de înregistrare (CUI)

Carte de identitate, buletin, carte de identitate provizorie, pașaport ale asociaților ori administratorilor

Actul constitutiv al societății

Actul constitutiv al societății. Dacă au fost operate modificări la Registrul Comerțului de-a lungul timpului, este necesară cea mai nouă versiune a actului constitutiv.

Preț actualizare date asociat administrator București sau Ilfov

Fără costuri ascunse . Prețurile sunt valabile pentru zona București – Ilfov. 

Nu condiționăm prețul oferit de achiziționarea altor produse sau servicii.

Pentru că suntem avocați autorizați, Nu cheltuiți 100 lei suplimentar pentru împuternicire / procură notarială.

Sunt obligat sa fac recodificarea la CAEN Rev 3 la firma mea?

Detalii actualizare date asociat administrator

Este obligatoriu ca în momentul în care intervin modificări în actele de stare civilă ce au fost depuse sau folosite anterior la Registrul Comerțului, să se parcurgă procedura de actualizare date asociat sau administrator.

În lipsa actualizării datelor asociatului sau administratorului veți întâmpina în primul rând probleme în relația cu banca unde este deschis contul curent al societății.

În egală măsură, ne-actualizarea datelor asociatului ori administratorului poate cauza probleme în ceea ce privește admiterea unui dosar de modificare/configurare a societății, deoarece de exemplu data asociatului din noua hotărârea a adunării generale a asociaților diferă de datele din baza de date și evidențele Registrului Comerțului.

După depunerea și admiterea dosarului, în următoarea zi lucrătoare, documentele vor putea fi pregătite de eliberare de către Registrul Comerțului. După ce le ridicăm, vă vom contacta pentru a stabili cea mai la îndemână metodă pentru a vi le preda: fie personal, fie folosind servicii de curierat.

Echipa AVOCATEX garantează că oferă cele mai profesionale și rapide servicii de actualizare date asociat sau administrator. Toate procedurile sunt întreprinse de avocați autorizați, cu drept de practică, ce se regăsesc pe tabloul avocaților ținut de Baroul București.

Puteți obține alte detalii ori informații suplimentare folosind formularul de contact de mai sus.

 

Actualizare date asociat / administrator online

Toată procedura de actualizare date asociat sau administrator a unui SRL se poate parcurge și exclusiv online.

Trebuiesc îndeplinite două condiții de eligibilitate:

  1. Plata onorariului și a taxelor să fie făcută online (transfer bancar, ordin de plată) către contul cabinetului nostru de avocatură;
  2. Să puteți imprima documentele transmise de noi prin email. Acestea vor trebui semnate, scanate și transmise prin email către noi.

Procedura de actualizare date asociat sau administrator SRL online este disponibilă atât pentru persoanele aflate în România, cât și celor din străinătate.

În egală măsură, serviciile de actualizare date asociat sau administrator SRL online sunt disponibile pentru actualizarea acestor date pentru orice societăți înmatriculate în România, dacă sunt îndeplinite cele două condiții enunțate mai sus.

Alegerea procedurilor desfășurate online nu este condiționată de deținerea de către dumneavoastră a unei semnături electronice. 

 

Competența teritorială

Acoperire națională

Actualizare date asociat / administrator SRL București

Serviciile noastre de actualizare date asociat / administrator SRL sunt disponibile în municipiul București, în oricare dintre sectoarele 1, 2, 3, 4, 5 sau 6. Putem fi contactați și putem colabora atât prin întâlniri fizice la biroul nostru din zona Dristor-Vitan, cât și online sau la distanță.

Actualizare date asociat / administrator SRL Ilfov

Serviciile de actualizare date asociat / administrator SRL sunt disponibile în mod direct și dacă SRL-ul este înmatriculat în jud. Ilfov. Se poate opta pentru actualizare date asociat ori administrator firmă în oricare dintre orașele Bragadiru, Buftea, Chitila, Măgurele, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, sau Voluntari. În mod identic, se poate realiza procedura de actualizare date în comunele sau satele arondate acestor localități din Județul Ilfov.

Alt județ

Competența AVOCATEX pentru înființare sau modificarea unor SRL-uri ori PFA-uri deja înființate se întinde pe tot teritoriul țării. Avem clienți mulțumiți de serviciile noastre din județele Bacău, Constanța, Cluj, Giurgiu, Neamț sau Sibiu. În cazul în care sunteți din alt județ, colaborarea noastră se va desfășura preponderent online, sau prin curierat, la distanță.

Contactează echipa noastră

Alege cel mai convenabil pentru tine mod de a ne contacta!

Telefonic

Ne poti contacta la 0742873088, telefonic, prin WhatsApp sau Telegram.

Email

Ne poți scrie un email la adresa go.avocatex@gmail.com

Online

Completează formularul de mai sus și solicită modul de lucru online.

Birou nostru

Te așteptăm și la biroul nostru din București, sector 3.